BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
widgeo.net
MAKE ME HAPPY BY CLICK THIS ADS

16 Disember 2010

Tron Legacy

hari ini filem Disney Tron legacy ditayangkan di Malaysia....
yang best nyer...citer ni ada 3D.....so....banyak la yang berkaca mata dalam panggung nanti...

memandangkan saya belum sempat pergi panggung lagi....
yang sempat saya buat hanya bagi trailer jer kat korang....

bagi sesiapa yang dah tengok tu...jangan malu2 kongsi pendapat dan komen korang pasal filem ni yer...
hal ini kerana...tengok dari trailer nya...memang gempak habis...macam rugi jer kalau tak tengok kan.... ^_^

2 ulasan:

Mknace berkata...

:):):)
terrbaekkk!!!

BADRUL berkata...

ye ker terbaik....x ada masa nak g tngok lg...huhu...org kata jalan citer susah nak faham...harap pada grafik jer menarik...